Jak nasadit pás

1) Pás nasazujte vždy před zrcadlem, abyste napoprvé přilepili ramena správně a nemuseli suché zipy zbytečně několikrát přelepovat, protože tím dochází k jejich rychlejšímu opotřebení.

2) Položte zadní díl pásu na záda a ujistěte se, že ho máte souměrně na obou stranách. Štítek by měl být na vnitřní spodní levé straně. Držte levé spodní rameno pásu u štítku levou rukou a horní pravé rameno na druhé straně s pravou rukou. V horní části by měl pás sahat na vrchol spodní části žeber

3) Nyní překřižte ramena pásu a vyměňte ruce. Ujistěte se, že horní rameno po překřížení zůstalo nahoře. Takže nyní levá ruka drží horní rameno a pravá ruka drží rameno z druhé strany.

4) S mírně pokrčenými koleny a příčným břišním svalem v 5. patře u páteře, shromážděte do ruky horní rameno, které držíte nyní levou rukou. Ruku držte na břichu. Nyní rukou přesuňte sval na pravé straně těla směrem ke středu těla (Podržte jej v této poloze hranou druhé ruky. Nyní narovnejte toto rameno (nenatahujte ho), které držíte levou rukou a přilepte konec ramene na levou horní část pásu. Dívejte se u toho na sebe do zrcadla, abyste viděli, kam jej přilepíte. Nepřilepujte rameno příliš vysoko, protože by šlo mimo pás a dráždilo by vám kůži nebo se přichytávalo na oblečení. Nepřilepujte ho ani příliš nízko, aby se nekřížilo s dalším ramenem.

5) Vytáhněte rameno na straně se štítkem. Shromážděte toto rameno v pravé ruce. S příčným svalem v 5. patře, hranou levé ruky posuňte sval na levé straně ke středu. Narovnejte rameno a připevněte na horní pravou část pásu.

6) Vytáhněte spodní pravé rameno. Shromážděte ho v levé ruce. S příčným svalem v 5. patře, přesuňte sval na pravé straně těla ke středu. Narovnejte rameno a připojte ho na spodní levé straně pásu.

7) Když přitáhnete svaly k sobě, vedlejším efektem může být, že se břicho vyboulí pod pásem. Ve 4. týdnu programu se můžete na tuto oblast zaměřit, až začnete s dvojitým stahováním.

8) Pás doporučujeme nosit přes upnuté spodní tílko. Aby vám lépe seděl na bříšku můžete umístit nalepovací suchý zip na střed spodního dílu.

Normální pás

Zkrácený pás

Pokud máte potíže, že pás při nošení nedrží na svém místě, nebo máte větší bříško a jeden pás nestačí, je možno nosit i dva pásy nad sebou.

Klikněte zde jak nosit dva standardní pásy.
Klikněte zde jak nosit dva pásy pro krátký trup.
Klikněte zde jak nosit jeden standardní pás a jeden pro krátký trup.